თბილისის ტრანსპორტის ისტორია

  • XIX საუკუნის პირველი ნახევარი

    1800 - 1850

    1800 - 1850
  • ”დროშკები”

    1850 - 1883

    1850 - 1883
  • ”კონკა”

    1883

    1883
  • ელექტრო ტრამვაი

    1904

    1904
  • ტრამვაი

    1930 -დან

    1930 -დან
  • ავტობუსი საბჭოთა თბილისში

    1933

    1933
  • ტროლეიბუსი

    1937

    1937
  • მეტრო

    1951

    1951
  • მეტრომშენის ჩამოყალიბება

    1952

    1952
  • დაიწყო მეტროს გვირაბების მშენებლობა

    1953

    1953
  • პირველი საბაგირო გზა

    1957

    1957
  • მეტროს გახსნა თბილისში

    1966

    1966
  • თბილისის მეტროს დაემატა 3 სადგური

    1967

    1967
  • გაიხსნა მეტროსადგურები: ”ისანი” და ”სამგორი”

    1971

    1971
  • გაიხსნა თბილისის მეტროს ”საბურთალოს ხაზი”

    1979

    1979
  • გაიხსნა ახალი მეტროსადგურები” ”ღრმაღელე”, ”გურამიშვილი”, ”ვარკეთილი”

    1985

    1985
  • გაიხსნა ახალი მეტრსადგურები: ”სარაჯიშვილი”, ”ახმეტელის თეატრი”

    1989

    1989
  • ახალი მეტრსადგური ”ვაჟა-ფშაველა”

    2000

    2000
  • დაიწყო მეტროს ვაგონების განახლება

    2005

    2005
  • კაპიტალურად გარემონტდა და განხლდა მეტროს სადგურები

    2006

    2006
  • გაგრძელდა მეტროს სადგურების განახლება

    2007

    2007
  • გაერთიანება

    2009

    2009
  • განახლებული ”დიდუბის” მეტროსადგური

    2010

    2010
  • ელექტრონული მაჩვენებლები ავტობუსის გაჩერებებზე

    2011

    2011
  • რიყე-ნარიყალას საბაგირო გზა

    2012

    2012
მგზავრობის დაგეგმვა გრაფიკები,მარშუტები
ავტობუსი რეაულ დროში სამარშუტო სქემის რუკა
ჯარიმების გადახდა
მეტრო LIVE-ში