თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის განცხადება

11 სექტემბერი 2017

ტექნიკური ხარვეზის გამო მგზავრებისთვის დროებით მიუწვდომელია სატრანსპორტო კომპანიის რამდენიმე სერვისი, კერძოდ გამორთულია გაჩერებებზე არსებული ტაბლოები, ვებ-გვერდზე და მობილურ აპლიკაციებში არ მუშაობს რამდენიმე ფუნქცია - ტაბლოს ინფორმაცია, ავტობუსი რეალურ დროში. სატრანსპორტო კომპანიის ტექნიკური ჯგუფი ინტენსიურად მუშაობს ხარვეზის გამოსასწორებლად.

სატრანსპორტო კომპანია ბოდიშს გიხდით შექმნილი დისკომფორტისთვის